Thursday, October 21, 2010

Sebab dia saya bahagia.









Setelah bercouple couple pastu putus putus banyak-banyak kali,akhirnya kami couple balik.So,sekarang memang tengah bahagia gila gila sebab saya gila,eh tak saya tak gila,tapi saya gilakan dia.Dia bukan yang saya kenal lima tahun dulu.Dia telah berubah secara total.Dia tak macam dulu,manja macam budak-budak.Dia dah jadi seorang lelaki yang sudah sesuai dijadikan suami..Ok,beranganlah kau Dila..ehe.Tapi sweet sweet dia tetap sama macam dulu la.Saya selesa dengan dia dan sungguh sungguh saya mahu dia jadi suami saya.

Ya Allah,kabulkanlah permintaanku.


memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan
 orang yg salah supaya kita dapat menjadi penilai yg baik.

p/s:This entry especially for him actually...sumpah baca balik geli rasa tekak.Macammana lah minah rempit macam saya boleh tulis ayat-ayat macam ni.Haha..pembenci-pembenci sekalian,silalah mengutuk saya secara berjemaah..saya ok je.*wink.


No comments:

Post a Comment