Tuesday, October 19, 2010

Karma.

Straight to the point,malas nak berbasa-basi buat introduction bagai.

Hari ni hari yang malang sebab aku jatuh tangga.Smooth je jatuh dari atas sampai bawah.Celaka punya kasut..tak pasal-pasal jadi stuntgirl tanpa penonton.Bangun je dari jatuh terus fikir macam-macam..lumpuhkah aku nanti..?Cacat ke aku nanti..?Bengkok ke nanti tulang punggung aku?Tapi yang aku pelik,punyalah tragis dan ngeri aku jatuh..tapi sakit takdelah sangat.Siap boleh pergi Jitra lagi shopping.Oh,aku fikir mungkin punggung aku mempunyai ability menyerap gegaran secara luar biasa..eceh,pandaai la kau.Lepas jatuh tu kan baru rasa macam nak bersyukur selama ni boleh jalan.Selama ni tak pernah la kot cakap Alhamdulillah sebab boleh jalan hari-hari pergi kelas.Camne kalau tiba-tiba aku tak boleh jalan...?errr

P/S:Sebelum ni ada orang jatuh longkang..aku tolong jugak lah..tolong gelak,tetiba hari ni Tuhan balas.Naaa kau,padan muka.



No comments:

Post a Comment