Monday, February 7, 2011

Hate #1

Benci sangat bila terlupa nak nak appear offline kat FB chat..dan lepas tu ada je orang yang sebenarnya tak kenal pun di dunia yang nyata nak beramah-mesra dengan I.I glemer you...jangan marah.Kipas susah mati I ribu riban U.Haha,OK tipu.Bukan ramai pun..sorang dua je padahal.Kau ni,bajet artis betul la Adila.Giahaha.Itula kan,siapa suruh approve orang yang tak kenal.Nak remove from friends rasa macam tak sampai hati pulak.Kang kalau takde saya,rindu pulak dorang nak baca status saya...cecece,memang wajib kena sekeh dah budak ni.

OK,cut the craps.

Saya OK je sebenarnya kalau orang nak tegur-tegur dalam FB tu tapi apa yang saya nak tekankan disini ialah,kalau nak bertegur sapa dengan saya via FB ni silalah..silalah ye adik kakak sekalian, cari isi-isi penting dulu.Takpun buat dulu list PERKARA-PERKARA YANG INGIN DIBUALKAN DENGAN CIK ADILA. supaya takdelah saya pulak yang terkial-kial nak cari ideal nak berborak dengan anda.Paham kah...?

Contohnya macam ni:

Awak:Tak balik ke cuti midsem ni Cik Dila Yang Cun?
Cik Dila :Tak.
Awak:Kenapa tak balik?
Cik Dila Gojes:Saje.Takde duit nak beli tiket.
Awak:Tak takut ke duk sana sorang-sorang?
Cik Dila :Takla.Ramai je yang tak balik ni ha.
Awak:Oh.
Kalau dah jawab "OH",aku nak reply apa eh...?So,aku diam je la.Tapi selang beberapa minit selepas tu....jeng jeng..

Awak:Apasal tak reply...?Busy ke...?
Cik Dila:!@#$%^&*^&*#$%^&*

Bila dah awak tanya camni,saya pulak yang berpeluh-peluh  nak kena fikir apa benda yang nak diborakkan dengan awak.Sepatutnya awak la yang tanya saya,saya yang jawab sebab awak dulu yang memulakan perbualan.

Paham kah...?

OH,sumpah aku nak marah.Eh taklah..tak marah.Geram sikit je.hehe.





5 comments:

  1. hik...hik...tak baik geram dgn peminat.....ahakz

    ReplyDelete
  2. itula kan...susah kalau dah nama artis ni.kalau tak layan..kata i sombong pulaks..eheh

    ReplyDelete
  3. itulah sebab musababnya kenapa aku xapprove org yg xdikenali. susah2, hehe :)

    ReplyDelete
  4. I hate that kind of conversation too. T_T

    ReplyDelete