Tuesday, December 14, 2010

5 things that make me happy,today.

  • 9 jam atas bas,saya dapat tidur sepanjang perjalanan..ye la kan,dah angkut bantal dengan selimut sekali naik bas mana tak nyenyaknya tidur.
  • Dapat tidur atas katil sendiri selepas kali terakhir balik kampung raya lepas.Homaiii..
  • Selongkar almari baju,cari Jeans yang dah lama tak pakai sebab ehem ehem..pastu try pakai,Hahha..muat you..muat!
  • Rumah sebelah yang sebelum ni kosong,dah berpenghuni..riuh rendah suara kanak-kanak.Saya ada jiran baru,walaupun bukan anak teruna yang kacak lagi warak yang selalu saya dambakan..tapi takpelah..budak2 pun jadilah,takdelah sunyi sangat.
  • Mak tengok saya terus cakap "Eh,Ila makin kurus"..perrhh,terus rasa nak golek2 atas lantai dapur.The best compliment ever.Haha.
Tapi yang tak bestnya..ARSENAL kalah.Teruk saya kena bantai dengan Dayat.hummphhhh!!

2 comments:

  1. mak aih,angkut bantal ngan slimut skali.kompem td siap mimpi indah.hu3

    ReplyDelete
  2. i hate dayat!!.. perang ngan dayat!!.. dush3..

    ReplyDelete