Monday, October 11, 2010

Your conversational partner has disconnected

Semalam buang masa main ngan OMEGLE jap.On FB takde orang nak chat ngan aku kecuali mamat mana ntah dari Afrika suka benar tegur aku..pastu On YM pun takde orang nak tegur..pehh,loser betul rasa diri ini.Ah,biasalah..aku dah biasa forever alone camni.Tapi bagus jugak sebenarnya benda ni...kalau tak suka boleh je terus disconnect..tak payah nak ignore..nak report as a spam bagai.Kalau pasal cettingmencetting ni aku anti benar kalau kau masuk tak bagi salam..tiba-tiba tanya ASL.Mengapa perlu ada diskriminasi pada sex age dan location...aku pun tak tahu mengapa sebab aku tak kisah kot kawan ngan pondan ke,kawan dengan orang yang duduk kat Uganda ke..dan aku  lagi tak kisah kawan ngan budak umur 11 tahun.Ecceh..panjang lak membebel...

First stranger nak tengok gambar bogel...alah,biasa la tu kan,dah namanya chatting.Pastu takkan la aku nak bogel jugak kan...agak2 la.


 Yang kedua plak,tiba-tiba tanya MRF..mana aku tahu,haha..biasa kan orang tanya ASL


 Yang ketiga..confirm2 bukan orang Malaysia,terus dia disconnect..sebab takut kot dengan Bahasa Malaysia..or maybe dia ingat aku ni dari planet Marikh ke ape..


Yang keempat..aku cakap aku gay..pehh,pun disconnect..takut aku ngorat dia kot..haha


 Yang kelima aku cakap aku dari Bangladesh,pun dia disconnect..berlagak sangat mamat ni..ngan oranhg Bangladesh taknak kawan eh..

 Yang keberapa dah eh...he2,aku cakap aku Glee Fan.."cool"..tp apasal disconnect gak...?Tak suka Kurt la tu.

 Pastu yang ni plak,Aku cakap nama aku Zulaikha,terus bagi Damn setempek atas muka,aku syak ni anti-islam ni..eh eh,disconnect jugak..ingatkan nak mencarut lagi,nak jugak aku cakap aku tengah plan nak bakar White House


 Yang last sekali..dia tk disconnect..aku yang larikkk..haha,meremang bulu roma..sejuk je kepala aku ni ..haha

No comments:

Post a Comment