Thursday, October 14, 2010

Ijazah terbaik datangnya dari jalanan

Semalam exam CPC..soalan senang gila weii,sampai aku rasa macam malas nak jawab.Rasa terhina sangat sebab ada ke patut soalan camtu lecturer bagi kami.Otak genius macam aku,takkan la nak jawab soalan taraf UPSR tu.Oh please la..kami ni taraf2 Harvard University la...paham lah sikit,give some respect!

Oh,keji punya statement.Ok lah,exam CPC semalam takdelah susah sangat sebenarnya..susah sangat sangat je tapi bila lecturer kau suruh baca tujuh bab dalam buku teks dan lepas kira-kira ada hampir 300 pages kau kena baca dalam masa 5 hari tapi last2 kau buka soalan,jeng jeng jeng...2 bab je yang masuk,sungguh aku rasa nak marah sampai tahap macam nak mamah-mamah je selipar jepun kat kaki.

Oh oh pastu dengar plak ada orang  MENIRU,phuaaaaaaaa..terus rasa macam 'eh lantak kau la'..itu urusan kau dengan tuhan walaupun hakikatnya nobody give a damn about berkat ke tak berkat macam Faridza cakap.Normal la kan meniru dalam exam..tinggal samada kau berani ke tak je..takleh r nak persoalkan "tak aci r kau..aku tak tidur study..kau bleh plak meniru"..ye la kan..sapa suruh kau stadi,sape suruh kau tak tiru.Padanlah muka kau.

jadinya

Dear orang-yang-tak-pernah-meniru-dalam-exam-macam-aku,Final ni meh kita belajar meniru plak nak....?mana tahu bernasib baik..dapat naik pentas masa dinner.

amacam...???


No comments:

Post a Comment