Saturday, April 28, 2012

lancar

Alhamdulillah...selepas 9 bulan bergelar pelatih dalam kamar bos offer kerja kat situ jugak.Perasaan..erm,gembira sebab tak menganggur but at the same time macam tak best jugak sebab aku asyik buat conveyancing je memanjang and sometimes kalau bos aku bagi kerja aku rasa macam susah sangattttttttttt...memang tak tercapai akal sehingga kadang-kadang merasakan aku ni macam liabiliti la pulak kepada firm -___-".Huhu,itulah..masa kat U tak nak belajar sungguh-sungguh.

Minggu depan jugak aku dah boleh pindah rumah sewa baru.Weuhhuuu...best gila sebab rumah tu terletak betul-betul atas tanah dan bulan rumah flat.Lepas ni aku dah tak perlu bau segala jenis bau busuk semasa menuruni tangga rumah ke tempat kerja.Dah takde anak jiran yang selalu kotorkan depan pintu rumah aku.Dan selamat tinggal juga kepada tong sampah besar tepi selekoh tu.Lepas ni dah tak jumpa dah...buhbyeee!

Tapi satu lagi masalah.Aku takde roomate T__T''.Aku tak kisah pun sebenarnya takde roomate.Lebih privacy.Tapi kalau ada orang sudi nak jadi roomate aku pun takpe.Tapi satu je la..I'm not picky,I just want a roomate that is clean.Tak friendly pun tak pe.Tak nak cakap dengan aku, aku boleh je kot cakap ngan dinding...hahahahahhahaha,ok aku tahu tak lawak pun :P.

k bye.

No comments:

Post a Comment