Friday, January 6, 2012

Jumaat

Hari Jumaat yang indah,pagi-pagi lagi dah dapat instruction dari bos untuk buat kerja hari Ahad ni.Most of the time bila dapat intruction macam ni,terus jadi buntu sebab tak reti.Kalau dulu,time mula-mula chambering memang rasa nak menangis sebab macam susah buat benda yang kita tak pernah buat dan takut kalau salah bos akan look down on me .Tapi sekarang dah mula belajar tak cepat gelabah bila bos suruh buat itu ini sambil letak tangan di dada cakap "All is well". 


Buat benda yang kita tak suka memang susah.Tapi takkanlah kita asyik nak buat benda yang kita suka je.Jadi,nak tak nak kita kena keluar dari comfort zone sendiri because sometimes the things we want to achieve in live are outside our comfort zone.Its not easy to break out of your comfort zone,I know.But by hook or by crook,you have too :)

Saya tahu,saya bukan pekerja yang cemerlang sangat pun sebab selalu kat ofis kalau takde kerja mesti buka FB.Selalu datang lambat,tapi balik awal.Selalu membazir kertas sebab tersilap print & photostat..Teheee!Kertas draff berlambak dalam kotak tu saya punya kerja la tu.Selalu nak escape kalau En.Azwan suruh pergi court untuk mention.Pastu apa lagi eh...errrr,ooo selalu tak siapkan kerja on time dan macam-macam lagi.Hehe..Tapi sesungguhnya, I already try my best.Kalau ada cacat cela,semuanya datang dari saya and forgive me for that :P

My second family a.k.a the gang at the office.No matter how stressful my day at work,mereka la yang selalu buat saya ketawa.I'm blessed to have them as my officemates. I know,I'm going to miss them :')
Till then,Bye..XOXO!

No comments:

Post a Comment