Sunday, January 15, 2012

Buang tabiat di hari minggu

Some of the pics that i snapped during our pendakian ke puncak bukit berhampiran rumah kami.OKlah,takdelah mendaki sangat.Tak sampai setengah jam dah sampai ke puncak.


Rumah saya di lihat dari atas bukit.
Ha'ah,rumah flat buruk tu.Saya tahu -_-''

Taman Panorama,Kuala Terengganu
Sebelum sampai sini,kena anjing.
Buruk bebeno aku berlari dari anjing.
Padahalnya anjing tu nak tumpang lalu je kot.
Bukan kejar kitorang pun.Kami je yang perasan.


Sebahagian daripada bandar Kuala Terengganu.
Hujungggggggggg sana,boleh nampak pantai.
Sangat mendamaikan.

Ada menara peninjau...Chewaah,menara la sangat.
Rehat kat sini dulu..ambik angin!

Pokok Ceri Malaysia.
OK,aku reka je.Ntah pokok apa.

Terjumpa sebuah bas yang macam antik gila.
So,saya juga ahli geng bas sekolah
Watchaaaaaaaaaaa..!
Eh..kenapa watcha...?OK,whatever.

Kami ke sini waktu pagi,so memang sejuk gila tak terkata
.Pastu hujan lagi.dah la tak bawak payung.
Boleh tahan jugak lebatnya.
Mandi-mandi tanpa segan-silulah kami dia atas sana.

The nearest shelter,"Pondok telefon",
terpaksa dah berteduh kat sini.
Kang tak pasal-pasal plak balik rumah demam panas.

1 comment: