Saturday, January 28, 2012

Thank you for making me smile you small cute human being


Ini Amani.Anak buah Ruby,my roomate.Isn't she cute?Hihi.Rambut bergentel-gentel macam onion rings & mata besar macam Barbie Doll.Pastu yang rasa nak peluk peluk sebab dia cute yang amat bila ambil patung angry bird main aucakkk aucakkk sambil letak tangan atas mata angry bird tu!Keh keh...aku ingatkan dia aucakk dengan siapa.Biasanya baby & budak-budak kecik susah nak rapat dengan aku,tapi dengan Amani,cepat je kami jadi geng,duduk depan TV tengok Boboiboy sambil makan biskut :).Kinda miss her right now :'(


This is me at the office.Sitting on my lap is Meyya,anak boss and standing next to me is Amirah.Saya bukan kerja kat nursery ye tapi law firm.Tapi nak panggil nursery pun boleh jugak sebenarnya sebab banyak sangat budak-budak kecik kat sini.Bos agak flexible and she don't mind if the staffs here want to bring their kids to the office as long as ada good reasons la.contoh,anak demam chikenpox tak boleh nak hantar pegi nursery.Btw.Meyya ni tak mesra alam sangat dengan saya,hihi..in other words,i'm not her favourite autie la kat sini.But,I'm okay with that.I love when Meyya smile at me tunjuk gigi kapak dia yang dua puntung tu..make my heart melts <3.he Dila love you Meyya.

Saya suka budak-budak,walaupun kadang-kadang budak-budak tak suka saya.Hehe.I can't wait to have my own baby.Jangan cakap saya gedik gatal ke apa sebab saya rasa perasaan ini adalah fitrah bagi manusia biasa.Well,i'm 25 now!

No comments:

Post a Comment