Tuesday, August 23, 2011

Status FB Pilihan #1

Memandangkan aku memang takde benda menarik nak update kat blog,maklumlah hidup aku memang ahhh,boring gila hidup gua sekarang.Pastu ditambah pula dengan kehidupan aku yang semakin sibuk sekarang ni,almaklumlah,perempuan bekerjaya..ehem..ehem...,dan daripada dibiarkan tak terupdate dan tak dikunjungi oleh pelawat-pelawat yang kadang-kadang tersesat datang blog aku sebab ter'search' NIKITA WILLY',jadi lebih baiklah aku buat segmen bajet dan poyo ni..Hehe,cilok status orang kat FB pastu buat entry dalam blog.Terer tak aku...?

Status bertuah yang terpilih untuk dijadikan entry di blog ini pada hari ini datangnya dari Pakcik Hamka @ kereta mayat.Status beliau berbunyi begini.

Hendaklah kita belajar bercakap bab ugama supaya kebesaran Allah datang dalam diri kerana bila dah jadi mayat kelak,malaikat kubur akan ajak kita "berborak bab ugama" dalam kubur yang mana jika kita diam tak reti nak bercakap bab ugama,maka malaikat Nakir akan hantuk kepala kita ke tanah!

Nice kan...?

BTW,Pakcik Hamka ada buat entry baru kat blog beliau yang bertajuk MAKIN TAHU MAKIN TAK TAHU.Kalau nak tambah ilmu,rajin2lah berkunjung ke sana.Entry agak panjang...aku baca pun skip2 jugak.Hehe.

Till the,Bye!

*OHmaiii...pathetic gila bunyi entry kali ni.

2 comments:

  1. saya agak malas membaca benda yang panjang panjang ni. :-)

    ReplyDelete
  2. x pathetic pun.. Nice entry.. Thanxs for sharing.. :)x pathetic pun.. Nice entry.. Thanxs for sharing.. :)

    ReplyDelete