Friday, June 17, 2011

You jump,I jump.

Pulpit Rock, Norway.
Pulpit Rock, Norway.

Place where i should go,someday.
i wanna standing there too...haha

more photos,click here

8 comments:

  1. errr...rasanya den tak kan sanggup....duduk tepi tak maw...nak pegi lagi tak maw aka tak mampu....ahakz

    ReplyDelete
  2. tergelincir jatuh mmg rasa terbang dah kot.. boleh gigil2 kaki berdiri kat tebing tinggi macamnih. hahaha..

    tapi budak perempuan baju kuning tu, selamba je..

    ReplyDelete
  3. errr U jump dulu nnt I followw

    ReplyDelete
  4. jebat:manalah tahu ada rezeki lebih..boleh melancong ke Norway..hehe

    asada R:saya rasa struktur batu ni stabil kot..kalau tak mesti dah dorang buat pagar.org gayat memang la gigil kaki..hehe.

    ReplyDelete
  5. auny A:haha...nanti saya lompat,dah sampai bawah,awak plak ketawa kat atas...lompat same2 la.:P

    ReplyDelete
  6. nak panjat pun tak larat lagi pulakkan terjun ...sorry no tankiu...

    ReplyDelete
  7. tengok gambar pun da gayat..hehe :)

    jom letak nizam ijam dalam bloglist :)

    ReplyDelete