Monday, June 6, 2011

Surat Cinta

Rasa macam nak cabut uterus sekejap letak dalam laci pastu esok pakai balik.
Oh my gahhhhhhhh,makin lama makin tak terperi sakitnya.Semalam dapat tidur 4 jam sahaja,dan sekarang mengantuk gila babai and I want to sleep but I can't.Wahai Cik Tuan Puteri Uterus,kenapalah jahat sangat ni.Takde sifat perike"uterus"an lansung kat tuan punya body.Orang cakap,minum teh pekat may help to reduce the pain tapi takde kesan lansung.Kenapa neyyyyyy..????por qué ,por qué..??Be nice to me please.I'm begging you.*tsk tsk.

Ok,dahla merepek.Now,I need to write something in order to distract me from the pain.Percayalah,entry ini sangat merepek seperti entry-entry yang sebelum ini juga,kalau rasa macam tak nak buang masa,please jangan baca dan anda boleh beredar sekarang jugal.Pergi pergi...I tak nak tengok muka U kat sini.Pergiiiiiiiiiii!!!!Woahhaa...tetiba jadi emo.Takdelah...ini skrip Sinetron pukul 4 kat Astro Prima tadi sebenarnya.

Many of my bachmates dah dapat firm untuk chambering and saya still terkapai-kapai tak tahu kemana hala nak tuju, nak ke timur atau ke barat.So,nak cakapnya semalam,I received a letter from Majid & Co and I was so excited tahap ungka sebab "die die" ingat firm tu nak offer saya kerja kat firm dia.Bhahahahahaha...macam bangang jugaklah sebenarnya sebab tak sangka sampai macam tu sekali saya fikir bajet macam aku ni sangat hangat di pasaran sampai ada firm hantar offer letter kat rumah.Sumpah bodoh.Sumpah perasan gila.Sumpah,5 minit lepas sedar semua itu hanya sandiwara semata-mata,saya termalu sendiri.

Nak tahu,rupa2nya,itu adalah surat cinta dari Celcom suruh bayar hutang broadband kalau tak bayar jugak tindakan undang-undang akan diambil dalam masa 14 hari selepas tarikh notis diterima.Macam ni la kan kau Celcom layan aku camtu.Nak hantar notis tuntutan bagai.Tau tak,rasa terhina gila macam miskin sangat sampai takleh bayar bil broadband.Bukan tak nak bayarlah,dah sape suruh kau bagi service yang sangat tak memuaskan hati kat aku sebagai pelanggan setia.Bayar mahal,tapi line internet macam sampah sarap.Tak bayar tu tanda protest.

Tapi last-last kena bayar jugak.Buwekk..padan muka.Nasib baik ada ayahanda yang baik hati,tolong bayarkan untuk anakanda tersayang.Kih Kih.Terharu gila dapat ayah mithali macam ni,sanggup berkorban harta dan nyawa untuk anakanda beliau.Oklah tipu..banyak cantik ayah nak belanja.Iyelah..nanti gaji pertama saya bayar balik lah.*tsk tsk.OK,done with CELCOM!@#$%^&*(!@#$,dah selamat di"terminate"kan pun.Since sekarang dah ada kat rumah,so tak payahlah beria sangat nak pakai broadband.


Now,I'm thinking of baking something sweet.
Untuk membuatkan entry ini ada sedikit kualiti dan ada jugalah manfaatnya,baguslah kalau saya share something kat sini.My friend post this on Facebook and its make me think maybe this is the reason why doa-doa saya selalu tidak dimakbulkan Ilahi.


Ketika Anda tidak tekun dalam beribadah. Tidak khusyuk dalam shalat. Tidak menyemak dalam membaca Al-Qur’an. Melamun dalam doa. Beribadah tanpa roh. Ketahuilah! Rasulullah saw. berkata, “Tidak akan diterima doa dari hati yang lalai dan main-main.”

Ok,Bye.

No comments:

Post a Comment