Thursday, November 4, 2010

FINAL EXAM saya ditunda..sekian terima kasih.

Facebook saya sedang dihujani dengan status kawan-kawan saya yang masing-masing tak puas hati sebab exam kena tangguh sampai 21hb November .Sepatutnya final exam start 14hb Nov tau dan kitorang boleh balik rumah seawal 29 Nov,tapi sekarang segala-galanya sudah berubah.Tak pasal2 kena balik 12 Nov.Pehh.

Dah kalau exam kena tunda nak salahkan siapa kan..?Takkan tetiba nak salahkan U buat demo depan HEP tak pun simbah cat merah kat banguanan HEA kot.Eh eh,ke aku sorang je yang terfikir nak buat kerja jahat ni..?Benda dah nak jadi kan..heheJadinya,,marilah kita sama-sama redha dengan musibah ni.Tadah tangan ucap Alhamdulillah.Sekurang-kurangnya nasib kita takdelah seburuk saudara kita di Indonesia yang dilanda Tsunami + eartquake + volcano eruption,nah ambik kau..tak reti lagi nak bersyukur.

Pastu tadi telefon ayah cakap exam kena tunda pastu ayah tanya nak balik ke taknak belum sempat jawab ayah tolong jawab "tak payah balik la,ila kat rumah bukannya stadi pun" [TITIK] Memang dah agak benda tu yang akan keluar dari mulut ayah yang kebenaranya kata-katanya memang diakui sendiri oleh anaknya..hehe.So,atas sebab ini saya merasakan walaupun exam ditunda ia tidak memberikan sebarang masalah buat saya..sekian assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment