Tuesday, October 26, 2010

Shame on you!

I had an embarrassing moment today.Padah suka ponteng kelas..tak pasal hari ni nama aku dipanggil..bukan sekali OK,dua kali tau..dua kali.Terus drop my water face.Pastu siap kena buat show cause letter lagi "with good justification"..haa,yang ni yang problem nehh..kot celah mana aku nak cari good "justification nya".If my father knew about this,i'm pretty sure he is going to kill me.Hahha...Ok serius.

Aku berkira-kira nak tulis camni untuk 3 alasan 3 hari aku ponteng kelas.

1)period pain.
2)Lupa nak tandatangan attendance.
3)Memang saya bangun lewat gila..kelas start pukul 8 saya datang pukul 9 setengah,pastu takut nak masuk  terus tak masuk-masuk.

Tapi macam tak puas hati jugak la..kenapa Dr check list attendance yang kedua je.Cuba check list attendance yang pertama,berlambak nya student tak datang kelas.Tu tak termasuk yang suruh kawan sign attendance.tapi takpelah..aku relax je because i don't think Dr will bar me from taking the final exam haha,sebab muka aku kan cam innoncent,naive giteww .Gila punya konfidem..tui tui!

Ayah dengan Ma mesti tak sangka anak dia suka ponteng kelas.Ye la,masa Form 5 dulu selalu ponteng kelas jugak..sembunyi dalam tandas,bawah katil dengan Zemma,tapi last terkantoi jugak dengan warden.Tapi Mak ngan Ayah tak tahu dan aku tak pernah bagitau.Tiba-tiba hari ni rasa macam sedih,rasa macam telah menconteng arang ke muka mak bapak plak.I don't care what other students might think about me..pemalas ke,tak reti bangun awal ke,bodoh ke.. because I know i'm not that kind of girl.Yang jadi masalahnya sekarang,aku terfikir camnelah kalau mak bapak aku tahu yang aku sebenarnya bukan anak yang baik sangat..T__T.Apasal korang baca gak tulisan kecik-kecik ni...?Tak penting pun.

Ok dah la tu..banyak sangat dah mengarut.Banyak lagi kot orang yang jahat dari aku.

p/S:Ya Allah,sumpah aku rasa sangat bersalah sekarang.Forgive me please.

No comments:

Post a Comment