Sunday, October 17, 2010

is your ass jealous of how much shit comes out of your mouth?









Camni la senang cerita,aku dan kau dibesarkan dalam keluarga yang berlainan.Cara mak bapak kita didik kita dengan adik beradik kita of course la lain2.Macam kau cerita,kau datang dari keluarga susah..aku pulak lain,bukan nak cakap aku kaya raya,tapi dari satu segi aku rasa macam aku lebih bernasib baik dari kau.Alhamdulillah.

Beginilah,ayah kau layan kau tak sama dengan aku.Tapi itu tak bermakna sebab aku tak berdikari,anak manja,semua benda mintak dapat..ayah aku seorang ayah yang loser tak reti didik anak..ayah aku cuma nak bagi anak dia yang terbaik sebab kau hanya kenal nama aku,kisah silam aku dan keluarga aku kau tak tahu.So please,don't judge me.

Fuck you, best friend.

No comments:

Post a Comment